arrow left long white to go backΠίσω


arrow long left white Πίσω
car image katakiscars

Αύξηση των πωλήσεων SEAT κατά 37% το Σεπτέμβριο

  • Χρόνος Ανάγνωσης: 3 λεπτά
  • Η SEAT πούλησε 43.200 αυτοκίνητα και πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα για το μήνα Σεπτέμβριο
  • Η SEAT έχει ήδη 800 πωλήσεις που αντιστοιχούν σε αύξηση 9,4%
  • Αύξηση των πωλήσεων CUPRA κατά 75% από τον Ιανουάριο μέχρι τον Σεπτέμβριο
  • Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστρία, Ελβετία, Δανία και Σουηδία πέτυχαν ιστορικά αποτελέσματα

 

Κηφισιά, 08/09/2019. Οι ετήσιες παγκόσμιες πωλήσεις SEAT έφτασαν σε ένα νέο ορόσημο το τρέχον έτος. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Σεπτέμβριο, η αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 454.800 αυτοκίνητα, 9,4% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2018 (415.600 αυτοκίνητα). Αυτό το αποτέλεσμα είναι το υψηλότερο στην ιστορία της SEAT και ξεπερνάει το συνολικό ρεκόρ πωλήσεων που επετεύχθη το αντίστοιχο εννιάμηνο του 2018.

 

Οι πωλήσεις SEAT απογειώθηκαν τον προηγούμενο μήνα, σημειώνοντας αύξηση 36,7%, με συνολικά

43.200 οχήματα (2018: 31.600). Η αύξηση αυτή οφείλεται εν μέρει στην επίδραση της εφαρμογής του κανονισμού WLTP τον Σεπτέμβριο του 2018, η οποία οδήγησε σε απότομη αύξηση των πωλήσεων τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του περασμένου έτους, ακολουθούμενη από μείωση το Σεπτέμβριο. Τα 43.200 πωληθέντα αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν επίσης τον καλύτερο μήνα Σεπτεμβρίου στην ιστορία του SEAT, πολύ πάνω από το αποτέλεσμα του 2017 (39.800).

 

Οι πωλήσεις CUPRA* συνέχισαν επίσης την ανοδική τους πορεία, η οποία ενισχύθηκε σημαντικά από το CUPRA Ateca. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Σεπτέμβριο, η νέα μάρκα πούλησε 18.700 αυτοκίνητα, 75,1% περισσότερα από την ίδια περίοδο του 2018.

 

Ο SEAT Vice-president for Sales and Marketing και CUPRA CEO, Wayne Griffiths υπογράμμισε ότι «ο κανονισμός WLTP είχε αξιοσημείωτη επίδραση στην ανάπτυξη του Σεπτεμβρίου. Συνεχίζουμε να κερδίζουμε μερίδιο αγοράς και τα στοιχεία μέχρι σήμερα δείχνουν ότι είμαστε έτοιμοι, για άλλη μια φορά, να επιτύχουμε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης. Στόχος μας είναι να διατηρήσουμε αυτόν τον ευνοϊκό ρυθμό για το υπόλοιπο της χρονιάς και να επιτύχουμε νέο ρεκόρ πωλήσεων σε ένα ολοένα και πιο αβέβαιο περιβάλλον».

 

Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο, τέσσερις από τις κύριες αγορές της SEAT πέτυχαν τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων στην ιστορία τους. Η Γερμανία ηγείται της κατάταξης και με μόλις ένα τρίμηνο μέχρι το τέλος του έτους, έχει ήδη ξεπεράσει τις 100.000 πωλήσεις (104.100, +15.2%). Στη Βρετανία, την τρίτη μεγαλύτερη αγορά της SEAT, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 8,7% με συνολικά 54.900 πωληθέντα οχήματα. Η Αυστρία είναι η έκτη στην κατάταξη με 17.000 πωλήσεις (+6,2%) ενώ η Ελβετία ακολουθεί με 9.800 πωλήσεις (+16,5%).

 

Άλλες χώρες που επίσης παρουσιάζουν εξαιρετικά αποτελέσματα πωλήσεων είναι το Μεξικό (18.300, +6.8%), οι Κάτω Χώρες (9.000, +32.3%), η Πορτογαλία (8.700, +10%), η Σουηδία (6.800,

+23.2%), η Δανία (5.800, +52,6%) και η Ιρλανδία (4.000, +10,4%).

 

 

*σημείωση: τα αποτελέσματα ενσωματώνονται στο σύνολο πωλήσεων της SEAT

 

SEAT SALES

 

Η SEAT είναι η μοναδική εταιρεία που σχεδιάζει, αναπτύσσει, κατασκευάζει και εμπορεύεται αυτοκίνητα στην Ισπανία. Μέλος του Ομίλου Volkswagen, η πολυεθνική έχει την έδρα της στο Martorell (Βαρκελώνη), εξάγει το 80% των οχημάτων της και είναι παρούσα σε περισσότερες από 80 χώρες και στις 5 ηπείρους. Το 2018, η SEAT πούλησε 517.600 οχήματα, ο υψηλότερος όγκος πωλήσεων στην ιστορία των 68 χρόνων της μάρκας, πέτυχε τα υψηλότερα κέρδη μετά φόρων τα οποία ανέρχονται σε 294 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ο κύκλος εργασιών πλησίασε τα 10 δις ευρώ.

 

Στο SEAT Group εργάζονται σχεδόν 15.000 επαγγελματίες στα τρία κέντρα παραγωγής, στη Βαρκελώνη, στο El Prat de Llobregat και στο Martorell όπου κατασκευάζονται τα ιδιαίτερα επιτυχημένα Ibiza, Leon και Arona. Επιπρόσθετα, η εταιρεία παράγει το Ateca και Toledo στη Τσέχικη Δημοκρατία, το Tarraco στη Γερμανία, το Alhambra στη Πορτογαλία και το Mii στη Σλοβακία.

 

Η Ισπανική πολυεθνική διαθέτει επίσης ένα Τεχνικό Κέντρο, το οποίο λειτουργεί ως κέντρο γνώσεων και απασχολεί περίπου 1.000 μηχανικούς, των οποίων ο στόχος είναι να αποτελούν την κινητήρια δύναμη πίσω από την καινοτομία για το νούμερο ένα βιομηχανικό επενδυτή στο R&D στην Ισπανία. Η SEAT διαθέτει ήδη στη γκάμα της την τελευταία τεχνολογία συνδεσιμότητας και αυτή τη περίοδο ασχολείται με τη διαδικασία ψηφιοποίησης της εταιρείας προκειμένου να προωθήσει την αυτοκίνηση του μέλλοντος.

 

ΤΕΧΝΟΚΑΡ Μ.Α.Ε.Ε.

Βασιλική Χαντζοπούλου

Marketing – Δημόσιες Σχέσεις

Τ / 210 6263074, Κ / 6936046016

[email protected]

Για περισσότερες πληροφορίες, φωτογραφικό υλικό & video επισκεφτείτε

SEAT Mediacenter



Δείτε επίσης