Στη δύσκολη κατηγορία των μικρομεσαίων μοντέλων, το #Peugeot_308 κατάφερε να διακριθεί με το καλημέρα. Γεγονός που επιβεβαιώνεται με έντονα μάλιστα γράμματα από τον βαρύτιμο τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το 2014.
Στο εσωτερικό που διατηρεί τη μίνιμαλ προσέγγιση, με καλή εργονομία, οι αλλαγές είναι διακριτικές και εστιάζονται στις νέες ταπετσαρίες. Το i-Cockpit με το μικρό τιμόνι που έρχεται χαμηλά αποκαλύπτοντας και τα όργανα πάνω από αυτό και εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού κάνει τη διαφορά με τον ανταγωνισμό. Κάτι που ισχύει και με το στροφόμετρο που κινείται αριστερόστροφα και αντίθετα από τα συνηθισμένα.
Tο σύστημα πλοήγησης έχει τρισδιάστατη απεικόνιση και δέχεται φωνητικές εντολές, ενώ παρέχει και πληροφορίες για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο.
Άνετα θα καθίσουν και οι εμπρός επιβαίνοντες, κάτι που ισχύει σε μικρότερο βαθμό για τους πίσω, οι οποίοι καλούνται να κάνουν μερικές παραχωρήσεις στον χώρο των ποδιών, αν το ύψος τους ξεπερνάει τον μέσο όρο.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η ανάρτηση με την άνεση να πρωταγωνιστεί. Ήπια ρυθμισμένη, με γόνατα McPherson εμπρός, έχει ποιοτική λειτουργία με καλή απόσβεση και σωστή αντίδραση. Η ποιότητα κύλισης είναι υπεράνω κριτικής, με τον μπροστά άξονα να διαβάζει με λεπτομέρεια το δρόμο, μεταφέροντας λεπτομερής πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού μέσω το συστήματος διεύθυνσης.
Κάτω από το καπό του 308 υπάρχει ο καλός turbodiesel κινητήρα των 1.560 cc με απόδοση 120 ίππων και πλούσια ροπή που αγγίζει τα 300 Nm. Αυτή μάλιστα είναι διαθέσιμη όπως μαρτυρούν οι προδιαγραφές του από τις 1.750 rpm, ενώ στην πράξη τραβά από πολύ χαμηλά σχεδόν από το ρελαντί, χωρίς κομπιάσματα και υστέρηση, μοιάζοντας να αδιαφορεί για το βάρος του αυτοκινήτου. Το ακριβές σε κούμπωμα και «γλυκό» σε αίσθηση χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, αποτελεί έναν αξιόλογο σύμμαχο.
Θα το βρείτε στην #KatakisAutogroup σε άριστη κατάσταση στο πακέτο εξοπλισμού Feline!!









